Netvisor KYCin brändi-ilme päivittyi – muutoksen ytimessä soljuva muotokieli ja pirteä värimaailma
Netvisor KYC on saanut uuden visuaalisen ilmeen. Raikas ja yhtenäinen ilme selkeyttää Netvisor KYCin viestintää ja on linjassa muiden Visma Solutionsin tuotteiden kanssa. Uudistuksen myötä käyttöön otetaan pirteä värimaailma ja uusi dynaaminen logo.
Netvisor KYCin tavoitteena on olla alan äänitorvi ja auttaa asiakkaita täyttämään lakisääteiset velvoitteensa mahdollisimman helposti ja turvallisesti. Vahva ja erottuva brändi on avainasemassa tukemassa tätä tavoitetta.
Muotokieli ja värit uudistuksen ytimessä
Uuden ilmeen päävärit ovat kirkkaan keltainen ja sininen. Keltainen symboloi energiaa, optimismia ja innovatiivisuutta. Sininen puolestaan edustaa luotettavuutta, vakautta ja luottamusta. Lisäksi brändi-ilmeen suunnittelussa on huomioitu saavutettavuuteen liittyvät vaatimukset.
“Netvisor KYCin uusi kuvallinen ikoni on pehmeä ja soljuva sekä kuvastaa eteenpäin menevää liikettä. Siinä on havaittavissa myös aavistus K- ja C-kirjainten muotoja. Ikonia käytetään myös visuaalisena elementtinä viestinnässä ja brändäyksessä”, kuvailee ilmeen uudistajana toiminut Visma Solutionsin graafikko Mikko Lemola
Uusi visuaalinen ilme ja logo tulevat ensimmäisenä raikastamaan Netvisor KYCin verkkosivuja ja markkinointimateriaaleja. Palvelumme asiakkaille brändi-ilmeen uudistus tulee näkymään käyttöliittymässä, kun vanha logo päivittyy uuteen.